Nouse, ole kirkas!

Kaikille lukijoille  oikein Taivaan Isän halaus ja rakkauden kosketus!

Aluksi esittelen vähän itseäni:
Olen kolmen aikuisen lapsen äiti ja yhden pojan isoäiti . Asun tällä hetkellä Turussa. Tulin uskoon
 10- vuotiaana Niilo Ylivainion herätyksen aikoihin. Olen ollut mukana monissa seurakunnissa elämäni aikana ja aina olemme koko perheenä palvelleet eri tehtävissä. Kutsua Jumalan palvelulahjaksi olen kokenut jo nuoresta pitäen. Matka on ollut pitkä ,mutta kaiken läpi olen saanut mennä Jeesukseen katsoen. 22 vuotiaana kävin Elämän Sanan raamattukoulun Turussa ja se antoi minulle kestävän Jumalan sanan pohjan, joka ei koskaan ole pettänyt.Olen äärettömän kiitollinen , että minulla oli uskovainen äiti, joka lapsesta pitäen ohjasi Jumalan tuntemiseen.Olen myös kiitollinen lapsistani, koko perheestäni! Olen niin kiitollinen , että saan tuntea Jeesuksen ja riemuita siitä, että nimeni on kirjoitettuna elämän kirjassa.
Olen kauan miettinyt, miten jakaisin niitä salaisuuksia, joita korvaani kuiskataan salaisessa rukouskammiossani.
Nyt tuli riittävän voimakas ravistelu, että minäkin sain tarttuneeksi tähän asiaan. Rukoilin ,että mitä teen. Ei nämä Jumalan puhuttelut, unet ja näyt  ketään rohkaise, nosta tai rakenna , jos ne lukevat vain yksityisessä päiväkirjassani. Rukouksessani koin, että ne jotka taivaallinen Isä johdattaa lukemaan näitä näkyjä tai raamatun opetuksia , saavat niista itsellensä voimaa ja rohkeutta. Jumala avatkoon ymmärryksemme ja hengelliset aistimme, jotta voimme olla valona ja suolana tässä vaikeassa ajassa. Jeesus rakentaa seurakuntansa. Hän nostaa nyt morsiusseurakunnan niistä, jotka koko sydämestään ovat hänelle antautuneet. Haluan olla rakentamassa. Haluan olla elävä kivi tässä kirkkauden temppelissä , jossa kaikki kiitos, kunnia  ja ylistys kuuluu yksin Jeesukselle.

Rukoilen ja kirjoitan sen mukaan, mitä koen Pyhän Hengen kulloinkin ohjaavan julkaisemaan.
Sinä lukijani, rukoile, että Jumala antaisi viisauden ja ilmestyksen Hengen sinulle ,jotta saisit Raamatun Sanan itsellesi eläväksi. Kaikki profetoiminen on vajavaista ja kaikki pitää arvioida Raamatun sanan valossa ja Jeesuksen sovitustyön läpi. Efeselaiskirje 1 :17-23

Koen , että minun on aloitettava  päiväkirjani uusimmasta ,tuoreimmasta näystä, oikeastaan unesta. Uni 19.3.2020
Olin vieraassa maassa kaukana kotoa. Unessa oli paljon sellaista , jonka vain tiesin olevan niin.
Nyt tiesin olevani kaukana Suomesta.Olin sisällä kivi talossa, hyvin yksinkertaisesti kalustetussa.
Olin saanut lahjaksi , ehkäpä sukulaiseltani, joulukukan. Valkoisessa korissa oli kaksi valkoista joulutähteä. Kun katsoin kaunista kukkaasetelmaa, huomasin kukkien juurien olevan osittain mullan yläpuolella. Sittennsäikähdin . Yksi syvänvihreä juuren kaari liikkui, siinä oli jotakin elävää. Voi hyvänen aika, siinähän on mato, ajattelin. Juuren kaari liikkui, sen pää ja häntä olivat mullan sisällä.
Otus oli kuitenkin madoksi liian paksu ja mua inhotti vielä enemmän tajutessani sen olevan pieni käärme.Tiesin, että joku oli tahallaan sen laittanut sinne lahjan ostajan tietämättä. Mietin, miten hävitän tuon otuksen. Muistin erään toisen näkyni, jossa kuuma öljy kaadettiin madonpesään ja ne pakenivat.Mutta nyt ymmärsin, en voi ärsyttää käärmettä, ettei se karkaa korista. Mun on hävitettävä koko kukkakori, poltettava se ulkona nuotiossa. Nyt ei auta, vaikka korilla on tunnearvoa lahjan antajan vuoksi, se on vain uhrattava. Vein korin ulos talosta pihalle ja suunnittelin tulen tekemistä.
Siihen ajatukseen heräsin, olin tekemässä tulta.
Nukahdin vielä hetkeksi uudelleen ennen aamunkoittoa . Nyt näin unta tai näkyä.
Unessa kaikille ihmisille annettiin sanoja. Edessäni oli luettelo 1. -9. ja tyhjät rivit.
Sanoja alkoi tulla. Ne loistivat ilmassa hohtavan valkoisilla kirjaimilla.
Minulle ei näytetty , mitä sanat olivat. Kun niitä oli ilmestynyt siihen ilmaan niille riveille noin 5-6  kuulin Isän äänen sanovan: Minulla on sinulle vielä yksi sana. Sana kirjoitettiin eteeni hohtavan valkoisilla suurilla kirjaimilla. 10. SURVIVED
Yht äkkiä olin edellisessä unessa kaukana ulkomailla  ja olin passitarkastuksessa tulossa kotiin.
Minun passissani oli joku leima, mutta nyt siihen päälle leimattiin tämä sana survived.
Silloin heräsin, en kyennyt enää nukkumaan. Aloin saada selitystä, ymmärrystä.

Nämä leimat laitettiin ihmisten identiteettitodistukseen, heidän liikkumis lupaansa.Passi on todiste, siitä kuka olen.Ilman sitä en voi matkustaa. Leima passissa joko avaa tai sulkee ovet eri maihin. Se voi myös kertoa, missä olen käynyt.Unessa kukaan ei voinut välttyä leimaamiselta. Leima on lopullinen , peruuttamaton ja toteen näytetty. Minulle se antoi unessa luvan palata kotiin.
Jeesuksen sovitustyön perusteella Jumalalla on vain se yksi leima. Hänen leimansa on minussa.
Pyhän Hengen sinetti ja Jeesuksen veren leima!
Mitä tahansa muut sanat ovat, ne ovat ihmisten antamia sanoja. Ihmiset ajattelaa nyt, että on sattuman kauppaa ,miten käy, minkä leiman saa. Leimat olivat kuitenkin toisten ihmisten päättämiä.
Mutta Jumalalla on kaikki valta ja Hänellä on se viimeinen leima joka kumoaa kaikki edelleiset.
Jeesuksella on kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Hän voitti taistelun sairauksiakin vastaan.
Hänen leimansa pysyy minussa ja sinussa. SURVIVED!

Vihreä mato tai käärme viittaa taikauskoon, noituuteen, epäjumalan palvontaan tai hengelliseen kontrolliin. Tiesin sen olevan myrkyllinen ja tappava.
Joulutähti viittaa ehkäpä ajankohtaan, traditioon, kaupallisuuteen, juhlimiseen, länsimaiseen elämäntapaan, tapa kristillisyyteen.
Kyseessä oli tahallaan laitettu otus, mukaan lahjaan oli laitettu kuolema ja se oli kontrolloidusti korissa.
Tiesin kuitenkin, että syötyään kukat tuo käärme ei pysyisi korissa , vaan olisi vaarallinen ihmisille.
Se oli kuin troijan hevonen.
Sen pää ja häntä olivat mullan alla piilossa ja näin sen ikäämkuin vahingossa, koska katsoin tarkasti.
Valkoinen on puhtauden ja viattomuuden väri joten kukaan ei uskoisi, kukaan ei odottaisi mitään vilppiä, kaikki on valkaistu, jäljet on peitetty. Alkulähde on mullan peitossa, maan alla, piilossa . samoin häntä, eli loppu tai ratkaisu tai lääke.
Ihmisissä on se leima, joka ärsyttää käärmettä, aktivoi sen myrkyn leviämisen .
" ei ole päätä eikä häntää " sanotaan , jos alat kyselemään alkulähteestä. tai tahallisuudesta.
Sinut leimataan luulotautiseksi salaliitto höyrypääksi.
Niin minäkin ajattelin vielä toissapäivänä. Mutta tämä uni oli hyvin selkeä ja hyvin toden tuntuinen
ja sai minut ajattelemaan toisin...epäilemään. Jäljet ovat hyvin peitetyt.
Tässä tilanteessa olisi kuitenkin tärkeää löytää loppu tälle myrkyttäjälle!
Tiesin , tuli sen tappaa, tietenkin, tuli tappaa kaikki pöpöt.
Tällä hetkellä meillä ei ole muuta tulta sen tappamiseen kuin  Pyhän Hengen tuli! Ja kyllä lähtee!
Nyt tapahtuu valtavia muutoksia ihmisten elämässä. Kaikkea ravistellaan. Monta vuotta jo Herran Henki on puhunut pian tulevasta ravistelusta.Nyt kun se alkoi, kuin synnytystuskat raskaana olevalle, olemme kaikki vielä shokissa. En minäkään tämmöstä ravistelua odottanut!
Nyt uskon ja rukoilen, tulee valtaisa herääminen. Jeesus haluaa pelastaa jokaisen katolilaisen , luterilaisen, helluntalaisen jne. muotojumalisuudesta tai  maalistuneet pakanuudesta aitoon sydämen uskoon Jeesukseen Kristukseen. 
Joka huutaa avuksi Jeesuksen nimeä , saa itseensä tulen leiman, elämän Hengen.
Ihmisten antamat leimat ovat menettäneet merkityksensä. Vain ikuisilla asioilla on enää arvoa.
Nyt pysyvät nämä kolme:usko, toivo ja rakkaus!Suurin on rakkaus.
Jumalan sana ja Hänen rakkautensa läsnäolo on pelastava tuli joka myrkyn tappaa ja elämän antaa.

" Minä olen kanssasi ahdistuksen tulisessa pätsissä ja tulet sieltä pois, eikä edes savun hajua ole tarttunut sinuun. Vain kahleesi sulavat, vain rajoittuneisuutesi on kuollut. Rohkeutesi nousee.
Minä olen Herra , sinun Parantajasi.
Minä olen se , jolla on aika kädessään. Kukaan ei varasta yhtään sekunttia sinun elämästäsi. Sinun elämäsi on minun elämäni sinussa. Nuoruutesikin uudistuu kuin kotkan. Juokset , etkä väsy.
On aika rukoilla Hiskian tavoin ja aika kääntyy takaisin. (10 askelta varjo väistyy!)
Nouse, rakkaani, sinä kaunoiseni, on sinun aikasi loistaa ja olla kirkas!" ( Hiskia , 2. Kun. 20: 1-11  )
"Armon astia saa tulta kantaa! Minä teen palvelijani tulenliekeiksi."

Nyt on aika rukoilla, aamulla, keskipäivällä ja illalla ja antautua kuuliaisuudessa Pyhän Hengen johdatukseen. Hän ohjaa meitä elämän tiellä! Olkaa siunattuja Jeesuksen nimessä.

Anne

 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Polviltasi minä sinut nostin, Suomi.

Valmistaudu Jeesukselle.

Kuiva maa paranee