Polviltasi minä sinut nostin, Suomi.



Hei ystävät.

Miten kauan onkaan, kun viimeksi kirjoitin! Ja miten paljon on tapahtunutkaan sen jälkeen. Olemme todellakin puhdistautumisen, erottautumisen ja Jeesuksen paluuseen valmistautumisen ajassa.

Tiedättekö, se mitä juhannuksena julistin, muodonmuutos, on todellakin käynnissä. Salatut asiat tulevat esiin. Sydämen motiivit tutkitaan. Usein joutuu pettymään ihmisiin, mutta löytää myös ne, jotka ovat ehyellä sydämellä antautuneet Jeesukselle. 

Ainoa varma turva ja huolenpito on Jumalassa. Ainoa luotettava yhteys syntyy Jeesukseen rakastuneiden sydämissä. Kaikille on aina tie avoin Isän kotiin, sovitukseen, mutta on surullista, että kaikki eivät ota vastaan rakkautta totuuteen. Mutta uskon, että monet, monet löytävät Jeesuksen ja sadonkorjuun aika on alkanut Suomessakin!

Sain tällä viikolla profetian ja koen, että se kuuluu jakaa nyt.

Kehotan uskovia rukoilemaan Suomen puolesta, antautumaan Herran käyttöön, miten ikinä Pyhä henki johtaakaan.


Profetia 7.2.22 / Anne Litzén

Katso Israelia, katso Suomea!

 

Katso minun kansaani Israelia!

Heidät on ajettu kuoppaan, pakotettu turmelemaan minun perintöni. Heidän perimänsä on minun luomani, on minun perintöni.

Minä itse turmelen sen, joka turmelee minun kansani, turmelee rakkaitteni elämää. 

1. Kor 3:16-17 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä? Jos joku turmelee Jumalan temppelin, Jumala turmelee hänet, sillä jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette.

He keksivät sen. He paljastavat sen!

(Näin sisäisillä silmilläni edessäni suurennetun verisuonen ja punasoluja liikkui sen sisällä ja plasmaa. Tuossa nesteessä näin jonkin punasolua paljon pienemmän, kiiltävän osasen ja jättimäinen pinsetti tarttui siihen.)

Minä annan heidän löytää pelastuksen. Se on veressä, se on kätkettynä, it is the key, se on avain. Se on ulospääsy, se on puhdistus… ja monet ymmärtävät tämän kautta perintönsä: Messiaan veressä on pelastus!

Sak. 9:11 Mitä sinuun (Israel ja Juuda) tulee, liittoni veren tähden minä päästän vankisi pois vedettömästä kuopasta.

 

Katso Suomea

He tietävät myös tien ulos ahdistuksesta. He ovat kokeneet sen ennenkin. Se on erilainen tie kuin toisilla kansoilla. Älkää kulkeko muiden kansojen teitä! Minä avaan tien ulos orjuudesta. Minä käännän sydämenne jälleen minun puoleeni. Minä annan sinun kääntyä Suomi!

Sinun tiesi on etsiä minun teitäni ja toteuttaa minun tahtoni, julistaa minun sanani. Saadaksesi minun sanani sinä suostut polvillesi minun eteeni, minä annan sinun nöyrtyä, jos tahdot. Sinun tiesi on rukouksen tie, se on erottautumisen tie, jota muut eivät ymmärrä. Polviltasi minä sinut nostin. Kun hädässäni vaivuit minun eteeni, minä kuulin sinun hätähuutosi, Suomi, ja paransin sinut. Sinusta tuli upea, rikas ja kaikkien ihailema maa. Mutta muista muinaisia polkujasi, muista isoäitiesi rukouksia. Muista isiesi uhrauksia ja kovaa työntekoa. Minä annoin heille voiman nostaa sinut köyhyydestä ja sorron raunioilta.

Polviltasi minä sinut nostin Suomi ja polvillasi sinä löydät minun pelastukseni. Minä avaan sinulle tien ulos uhkaavasta ahdistuksesta, jos suostut tehtävääsi sotia hengen aseilla Jaavanin henkivaltaa vastaan.

Erottaudu minulle! Antaudu minun aseekseni saastaisuutta ja vallanhimoa vastaan. Suostu minun käteeni.

Minä parannan sinun sielusi. Otan pois orjuuden hengen ja annan lapseuden riemun. Nosta äänesi! Ylistykseni annan jouseksesi, sanani on kuin nuoli suussasi. Silmäteräni, Minä sen teen!

Minä kuulen rukouksesi. Minä avaan tieni sinun eteesi. Sinä teet tien minulle tulla sinun luoksesi. Sinä raivaat esteet pois ja niin minun kansani kulkee sinun kauttasi. Ja sinä olet minun jalokiveni, minun aarteeni. Maan ääristä minä kutsun sinut palvelemaan minua.

Sak. 9: 12-17 Palatkaa takaisin linnoitukseen, te vangit, joilla on toivo. Tänäkin päivänä minä julistan: kaksin verroin minä sinulle korvaan. Minä jännitän Juudan jousekseni, asetan siihen nuoleksi Efraimin ja nostan sinun poikasi, Siion, sinun poikiasi vastaan, Jaavan. Minä teen sinut sankarin miekan kaltaiseksi. HERRA näyttäytyy heidän yläpuolellaan, hänen nuolensa lähtee lentoon kuin salama. Herra, HERRA puhaltaa pasuunaan ja kulkee etelän myrskytuulissa. HERRA Sebaot on suojaava heitä. He nielevät vihollisensa ja tallaavat linkokiviä. He juovat ja meluavat kuin viinin vallassa, he ovat täynnä kuin uhrimaljat, kuin alttarin kulmat. Sinä päivänä HERRA, heidän Jumalansa pelastaa heidät, kansansa, lammaslaumansa. He ovat kruunuun kiinnitettyjä kiviä, jotka välkehtivät yli hänen maansa. Kuinka suuri onkaan heidän ihanuutensa ja kauneutensa! Vilja saa kasvamaan nuorukaiset, rypälemehu neitoset.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Valmistaudu Jeesukselle.

Kuiva maa paranee